שאלות ותשובות - תותיז

ריכזנו עבורך את השאלות ותשובות הנפוצות ביותר אשר נשים שואלות אותנו בקשר להזמנה באתר.
אם יש לך שאלה נוספת את מוזמנת בשמחה לפנות אל:

Sales@tutys.co.il

0524-313981

או בצ’ט

היכן תותיז נמצאת?

תותיז נמצאת במושב בית חנניה, סמוך לבנימינה, קיסריה וזכרון יעקב.
ניתן להגיע אלינו בתאום מראש לפגישת התאמה אישית הכוללת גם הסברים לבחירת חזייה נכונה אשר ילוו אותך לחיים.
בנוסף ישנם ימים מרוכזים של פגישות התאמה אישיות במקומות נבחרים ברחבי הארץ. בכדי להתעדכן באפשרויות הקרובות מומלץ להתעדכן בלוח האירועיםכמו כן, ניתן למצוא חלק מן הדגמים והמידות של קולקציית תותיז בבוטיק ‘תחושת בטן’ בתל אביב ובהוד השרון באופן קבוע כמו גם ב’הנקה טובה’ בירושלים.

החלפה/החזרה

האם ניתן להחליף/להחזיר מוצר?

בוודאי שניתן, אנחנו כאן בשבילך לפני ואחרי הקניה.
בהתאם לתנאים ולתקנות הקבועות בחוק ניתן להחליף ולהחזיר מוצרים למעט תחתונים ומחטבים.
לאחר קבלת המוצר ומדידה מומלץ ליצור קשר עם שרות לקוחות תותיז ולעדכן אותנו בצורך שלך, אנחנו כאן בכדי לעזור ולהגיע לפתרון הטוב ביותר עבורך, אם יש צורך בהחלפת מידה/דגם או החזרה והחזר כספי – אנחנו כאן בשבילך.
לפרטים המלאים תקנון תותיז

הזמנה

איך אדע איזו מידה אני צריכה?

מומלץ להעזר בהוראות המדידה ועם התוצאות לגשת למחשבון המידות. תכננו את המחשבון במחשבה עליך – כדי שיהייה קל לקבל מידת חזייה כותונת או תחתון מדוייקת.
התייעצי איתנו 🙂 בשביל זה אנחנו כאן!
צרי איתנו קשר ונשמח לעזור, את מוזמנת גם להזמין שיחת ייעוץ אישית
נתחשב בתוצאות המדידה, בשלב (הריון/הנקה/רגיל), במידת החזייה אותה את לובשת היום ובדרך בה היא מונחת עליך
במילים אחרות – נשאל את השאלות הנכונות כדי להתאים לך בדיוק את המידה והדגם הנכונים לך.

איך אני מבצעת הזמנה באתר?

זה ממש פשוט,
– את בוחרת את הפריטים שאת רוצה- מסמנת אותם ומוסיפה לסל הקניות.
– בסל הקניות את ממלאה את פרטייך (כתובת, טלפון) ובוחרת בשיטת התשלום המועדפת עליך.
– מהרגע שהזמנת- אנחנו נטפל בהכל!
נציגה מתותיז תצור איתך קשר טלפוני לוודא את פרטי ההזמנה.
החבילה תצא אליך לכתובת שציינת בהזמנה בתוך 1-3 ימי עסקים, המשלוח יגיע בהתאם לשיטת השילוח שבחרת.

נשמח לעזור – כתבי לנו או התקשרי לשרות הלקוחות ונשמח לעזור לך.

.

האם ניתן להזמין טלפונית?

בוודאי, ניתן להתקשר לביצוע הזמנה ולקבלת ייעוץ או לבצע הזמנה מכוונת ולמסור טלפונית פרטי אשראי. מספרינו:  052-4313981. מומלץ למלא טופס הזמנה באתר ולבחור באפשרות תשלום טלפוני ונציגה שלנו תחזור אלייך במהרה.

האם ניתן להגיע לתותיז?

כן, את מוזמנת לקבוע פגישת מדידה ולהגיע אל תותיז במושב בית חנניה.
אנחנו נמצאות סמוך לקיסריה – זכרון יעקב ובנימינה, על כביש 4 צמוד לכביש החוף.

תשלום

האם התשלום מאובטח?

כן, ישנן מספר אפשרויות תשלום באתר תותיז וכולן מאובטחות בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.
תשלום מכוון באמצעות כרטיס אשראי או MasterPass.
תשלום טלפוני באשראי
תשלום ב- PayPal
תשלום בהעברה בנקאית
את מוזמנת לקרוא עוד בנושא בקניה בטוחה

משלוח

אפשרויות ותעריפי משלוח

תותיז עושה הכל לספק את הזמנתכן במהירות האפשרית. לבחירתן 3 דרכים לקבלת ההזמנה.
בעת ביצוע ההזמנה בדף פרטי לקוח יש לבחור את אופן קבלת המשלוח הרצוי.
תותיז עושה את מירב המאמצים לשלוח את החבילה לדרכה במהירות המירבית ולא יאוחר מ-3 ימי עסקים מיום התיאום עם הלקוחה.

א. איסוף עצמי: ניתן לאסוף את ההזמנה מתותיז בית חנניה ללא עלות – בתיאום מראש. במקרה ואת שולחת מישהו אחר לאסוף את המוצר בשבילך, נא צייני את שמו המלא בהערות.

ב.איסוף מנק’ פיק-אפ
איסוף עצמי מלוקר או מחנות במאות נקודות בפריסה ארצית
עלות משלוח  21 ש”ח.
המשלוח מגיע ליעדו תוך עד 4 ימי עסקים ממועד איסופו מתותיז למעט בישובים קטנים בהם מומלץ לבדוק ישירות מול שירות הלקוחות.
בקניה מעל 450 ש”ח המשלוח חינם

ג. שליח עד הבית:
הזמנות שיאושרו ישלחו מתותיז עד שלושה ימי עסקים מיום האישור, ע”י שליח עד הבית.
זמן האספקה ע”י חברת השליחויות עד 3 ימי עסקים לא כולל יום האיסוף.
לידיעתכן ישנם איזורים מרוחקים בהם האספקה ע”י שליח תהיה תוך 3-5 ימי עסקים, ניתן להתעדכן עם שירות הלקוחות.
זמני אספקה ע”י שליח עד הבית תקפים לרוב המוצרים בתותיז.
עלות משלוח עם שליח עד הבית 41 ש”ח.

ד. דואר רשום:
משלוח בדואר רשום לוקח עד 11 ימי עסקים ומגיע לכל הישובים בארץ.
עלות שילוח בדואר רשום 21 ש”ח או ללא תוספת ברכישה מעל 450 ש”ח לישובים אילהם אין שירות נקודות איסוף.
אנחנו נשלח אליך את מספר המעקב.
לך נשאר רק לדאוג לאיסוף החבילה מסניף הדואר הקרוב ברגע שתקבלי הודעת הזמנה לאיסוף.
* משלוח בדואר רשום עבור חבילות עד 2 ק”ג בלבד.

+ תוכלי לעקוב אחר משלוח דואר רשום באתר דואר ישראל

  • בתקופות שקודמות לחגים ובמהלך החגים, ייתכנו עיקובים בזמני ההפצה, כמו כן במהלך חודש נובמבר ותחילת דצמבר (חודש חגי הקניות אונליין).

.

משלוח החזרה/החלפה

במקרה שיש צורך בהחלפה/החזרה – קודם כל צרי אתנו קשר.
כך במקרה של החלפת מידה או דגם נוכל לעמוד על הדקויות ולדאוג להחלפה נכונה.
את הפריט ניתן לשלוח בדואר רשום אל כתובתינו באמצעות מדבקת המשלוח שבחבילה,
פשוט לסגור היטב – להדביק את המדבקה – למסור בדלפק בסניף הדואר.